Damla Dağ

Damla Dağ
@DamlaDag1
Uzun süre boyunca kendimden öksüz kaldım..
-Sen mutlu bir insansın Klaus. -Evet çok mutlu. -Sizin de bir aileniz vardır herhalde. -Hayır,hep yalnız yaşadım. -Neden? -Bilmiyorum,belki kimse bana sevmeyi öğretmedi...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
-Gelecekte neler yapmak isterdiniz? -Bilmiyorum.Hiçbir şey.Neden?Mutlaka bir şeyler yapmak mı lazım?
...insan düşünmeye başlayınca,hayat sevilmeyecek bir şey oluyor...
...fiziksel olarak yaralandığımda bunun önemi yok ama ben başkasının yaralarsam,içimde dayanamayacağım başka bir yara açılır..
...şuna inanıyorum ki insanlar dünyaya en azından bir kitap yazabilmek için gelmiştir,başka bir şey için değil.İster sıradan ister çok özel olsun,önemi yok,yazmayan kişi yitik insandır, iz bırakmadan gelip geçer.
Sayfa 190·Kitabı okudu