-Sen mutlu bir insansın Klaus.
-Evet çok mutlu.
-Sizin de bir aileniz vardır herhalde.
-Hayır,hep yalnız yaşadım.
-Neden?
-Bilmiyorum,belki kimse bana sevmeyi öğretmedi...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
...şuna inanıyorum ki insanlar dünyaya en azından bir kitap yazabilmek için gelmiştir,başka bir şey için değil.İster sıradan ister çok özel olsun,önemi yok,yazmayan kişi yitik insandır, iz bırakmadan gelip geçer.