Tütün ve alkol fotoğrafı paylaştım diye yorum yapıyorsunuz da siz hayatınızda hiç kullanmamış gibi davranmayın arkadaşlar en azından neysem o yum 😉
~Biraz hayat enerjisi gelsin ruhunuza … 😇🩵💐
‘’Seni çok özledim.” Demek istiyorum cümlede en çok da çok kelimesi az kalıyor ,” sende beni çok özle “ demek istiyorum bu kezde çok kelimesi çok olur diye korkuyorum . Söyleyince çok oluyorum susuncada çok ölüyorum.