Bir süre boyunca yerde uzanan karanlık şekli izledim ve onu tek başına görsem senin gölgen olup olmadığını anlar mıydım yoksa tanımadan geçer miydim diye düşündüm.
bir yıl daha bitiyor
düşlerim,tasarılarım,yarım kalmış onca şey
her yıl biraz daha kısalıyor bir öncekinden
bana mı öyle geliyor
yoksa daha mı hızlı ilerliyor zaman
insan yaşlanırken?