📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Paylaşılan iletileri, kitap alıntılarını okumadan ve kendimde bir karşılık bulmadan beğenmem. Nasıl ki bir yazar nitelikli bir okur kitlesi ile anlaşılmayı arzularsa bizatihi ben de paylaşımlarımdan o neticeye varmak isterim. Maksadımız beğeni çokluğuyla kesrette boğulmak değil, aksine az da olsa doğru karşılık bulabilmek. Ancak esefle şunu ifade etmek isterim ki, paylaşımlarım bazen anasayfaya düşer düşmez hemen beğeniliyor. Hangi ara okundu, hangi ara beyin imbiğinden süzülüp idrak edildi de beğenildi? Yoksa sadece can sıkıntısından ya da beğen butonuna basıldığında kırmızıya dönen kalpciğin geçici suni bir seratonin hormonu salgılaması mı? Hangisi?
İnsanın hiçbir zaman gerçekten: 'Artık gençliğim bitti, vesveselerim gitti, düşünce ve imanı tattım, bundan dolayı ayağım kayamaz.' diye bir güven duygusuna kapılmamalıdır. 60 yıl özgürce yaşadıkları halde ahir ömurlerinde her şeyi bir sarımsağa feda eden, sarımsak ellerinde kalan ve daha ağızlarına ulaşmadan düşen bazı insanları görüyoruz.