Yalnızlık kimine göre hasta insanın kaçışıdır. Kimine göre de hasta insanlardan kaçış.
Friedrich Nietzsche
Biyoloji, Sosyoloji
Bedenim, dünya denen mezarlıkta yürüyen bir yankı sadece. Ruhumsa çoktan başka bir yerde zamanın unuttuğu, ışığın ulaşamadığı, isim verilmeyen bir boşlukta… Orada gölgeler konuşur, sessizlik düşünür; ve ben oradayım, olmayan bir benlikle.
Kimsenin Jung taraftarı olmasını istemiyorum ... İnsanların
her şeyden önce kendileri olmalarını istiyorum ... Gün gelir de
sadece başka bir "izm" yaratmış biri olarak anılırsam, bu benim yapmaya çalıştığım her şeyde başarısız olduğum anlamına
gelir.
Hayatı hiç kimse sizin için veya sizin yerinize yaşayamaz.
Hayatınız, yaşamaya çalıştığınız şeydir. Eğer size bir şey yaşatmaya çalışırsam, bu benim hayatım olur, sizin değil