Darling lima

Darling lima
@Darling_lima
Anlatmak istersin,fakat yorgunsundur.Anlatmadan anlaşılmak istersin,mecalin yoktur.Sonra boşver dersin.Bırak kim ne düşünürse düşünsün.
Fakat ne kadar bağırmak istedim. olmadı.🥹🥹🥹
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Miskin, yapmacık bir hayatın kolay bir hayat biçimi olduğunu mu sanıyorlar yoksa? Öyle şey mi olur! İnsanlar miskinlik yüzünden rahat kaygısıyla, para hırsıyla böyle kolay kandırılacak olduktan sonra halimiz nice olur?
Bense anahtarı yalnız bende bulunan bir odaya girer gibi okurum kendi şiirimi.
"Hayat bu muydu? İki kalbi kendi hallerine bırakmamak bu hayatın zalim bir kanunu muydu?…”
"Düzenim bozulur, hayatımın altı üstüne gelir diye endişe etme. Nereden biliyorsun hayatın altının üstünden daha iyi olmayacağını ? ”