Darling lima

Darling lima
@Darling_lima
Anlatmak istersin,fakat yorgunsundur.Anlatmadan anlaşılmak istersin,mecalin yoktur.Sonra boşver dersin.Bırak kim ne düşünürse düşünsün.
Hayat Hayat işte, hakikati örtmeye kâfi gelmiyor. Eninde sonunda çıkıyor ortaya.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Susmak mecburiyetinde kalıyoruz. Çünkü hoşgörü zemininden mahrumuz.''
Ateş yakar, su boğar, yılan sokar. İnsanlar da karakterine göre davranırlar.
Bir insan, kendi tarihine neden düşman olur? Bana göre, bunun üç önemli sebebi var: Cehaleti, gafleti ve ihaneti yüzünden düşman olabilir. Bizim insanımızın, Osmanlı tarihine düşmanlığı, umumiyetle dipsiz cehaletinden kaynaklanıyor.
rahmetli kelimesi sadece vefat eden Müslümanlar için kullanılır.Hristiyanlar için, toprağı bol olsun denir.