Yonca

Yonca
@Davdd
İstanbul
Bakırköy
1 okur puanı
Kasım 2022 tarihinde katıldı
Sebebi olmalı.
Sebebi olmalı her yeni güne uyanmanın Yolda yürümenin, varacağın yerin Aklından geçenlerin Kalbinde hissettiklerinin Konuşmak istediklerin, konuşmaya çekindiklerin Kurduğun hayallerin gerçekleşmesini istediğin Düşlerinin.. Anlamı olmalı ve anlam katanın Omuzundaki yüklerinin hafifleten Bunca derdin arasında dert ekleyen değil Yüzünde en ufacık tebessüme sebep olan biri olmalı. Sebebi olmalı yaşamanın, nefes aldığın her anını değerli kılan biri olmalı. Yağmurda ıslanırken yüzünde su taneciklerinin hissetmenin anlamlı olduğunu düşündüren biri Sebebi olmalı güneş doğdunda yüzüne vuran sıcaklığın anlamını hissettiren ve en az senin yüreğini güneş gibi ısıtan biri Yanında ve herşeyinde seninle olan Ne olursa olsun senden vazgeçmeyen biri Mutluluk yaşatan ve seni gözünden sakınan biri Sebebi olmalı yaşamanın.. Elinden tutup hayatın her zorlu alanında engelleri ve sıkıntıları beraber aşmaya çalışan biri olmalı. Yaşamalı ve sana yaşamak istediklerini yaşatan biri. Hissettiklerini önemseyen, senin hissettiğin gibi hisseden biri.. Ve bir olmalı seninle sen ben değil “biz” diyebilen. Üzen değil her gün sana “ sen başıma gelen en güzel şeysin” dedirtebilen biri. Öyle içten öyle güzel ve öyle özel biri olmalı ki yaşamanın bir Sebebi olmalı…
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Alıştım dedim insanların insanlarını sevmediğine düzenin sadece ve sadece menfaatler üzerine kurulu olduğuna hayallerimizin güzel ama bi o kadar bu dönemde zor olduğunu anladım dedim. Ben insanlara güvenmeyi bıraktım çünkü çok kırıldım değer verdiğim sakındığım insanları en zor zamanlarımda yanımda göremedim ve anladım kimseyi kendin kadar sevmemen gerekiyormuş ben bunları yaşadım ve tekrarı yaşanmayacağını dair kendime sözler verdim. Sonra bi baktım kendimi yine aynı nokta da gördüm severken biseylere heveslenir ve hayaller kurarken olur dedim ya bi gün elbet mutlu olunur, o kurduğun hayaller gerçek olur. Olmadı başaramadım. İçimde taa derinliklerimde hissettiklerimi ya sevdiklerime yaşatamadım ya da ben, onları benim hissettiklerimi bi an olsun hissedeceğine inandım. Ama yine yeniden yanılan ben oldum yarım kalan ve bir türlü tamamlanamayan, içimdekileri sadece kendimle yaşayan kişi yine bendim. Şimdi düşünüyorum da; yalan sevgi mutluluk beklentilerimiz yalan hayallerimiz istediklerimiz ve istemeye devam ettiklerimiz beklediklerimiz gelmesini istediğimiz o mutluluk çok ama çok uzaklarda. Şimdi sormak istersin bana şimdi ne olucak ne hissediyorsun diye kırıldım ve yine üzgünüm öylece boş bomboş bir hiçliğin içinde kaybolmus gibi his veren duygudan nefret eder durumdayım. Yine bitecek bu gece ve sabah tekrardan güneş doğacak ben insanlara inanıyormuş ve onlara iyiyim demeye devam edeceğim . Üzgünüm yaşanmışlara ve yaşayamadıklarımıza…
Ne istediğimi kendimde bilmiyordum; hayattan korkuyordum, hayattan kaçıp uzaklaşmak istiyordum, ama gene de hayattan bir şeyler bekliyordum..
Sevmekten önce anlamak lazım, anlayamadığın insanı sevsen ne olur..
Sevin..
İçinizden geldiği gibi Korkmadan çekinmeden Kırmadan ve üzmeden Her zaman en değerli hissettirerek sevin Çocuk gibi seven gözleri sevinçle gülen insanın yanında gülün onunla eğlenin Çünkü sevince herşey çok güzel Çünkü sevince herşey daha anlamlı.. Güne uyanmak, günü onunla geçirmek Ve gecenin sonunda yine onla uyumak Sevin, çünkü sevdiğin zaman şarkılar daha anlamlı Dışardaki kuşların ötüşü daha başka Zamanın akışı hayata bakışın bi başka Sevin çünkü; sen onun seni sevmesiyle ve sen onu severken daha güzelsin.