Davut deniz

Davut deniz
@DavutDeniz04
kocaeli
izmit, 1984
8 okur puanı
Ocak 2022 tarihinde katıldı
Ben sustukça özleyeceksin...! Ben "UNUTTUKÇA" sen AŞIK olacaksın...! Ben gezdikçe sen yalanlarında kaybolacaksın...! Ben güneşe çıktıkça....sen karanlıkta kalacaksın...! KEŞKE" ler Bile geçmeyecek yolundan..! Sen hep bıraktığım yerde kalacaksın ..!
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
hayatim boyunca kinseye yalan söylemedim elimden geldigince çevreme ve sevdiklerimi mutlu etmek için çaba gösterdim evet sevdim ve sabirla sonunubekledim umudumu ve ümitlerimi asla yılmadan ve gördumki sevilenler hep sevdi gozukmuşler hep bekledim düzelir içime attımacilarımı olan bitenyalan hayatı ve gördümki hayat,im olmuş gece yarısı oysa şimdı ben neredeyim sen neredesın senı hep dünyanin en güzel yildızı olarak benimsedım ve sana yildizim derdimya ve sen benı hayatı hafıfe adın şunu unutma be güzelim yıldızlarda kayar .kaydığin gibi.
Hayat hic ummadigin bir anda aradigin guzellikleri sunar belki senin kalbin kadar guzel degildir belki ama o guzelligi ne olursa olsun elinde tut gulusleriniz sizi gercek mutlulugu getirecektir....
Omur dediğin nedirki be arkadas. Kendini parayla satanları, Hayatına mulk, şerefini hiçe sayanları, Keskelerin esiri olan kahpelik pişmanlık lari. Sonrası ayrılık olur.seninde son sözün son sözün pişmanlık olur.eee dedim ya son pişmanlık fayda etmez.
Yoklugun ateş olup coktu Yeregime Benim bu halim Senin en güzel eserin. Hayallerime bile sigdiramazken Seni ne kadar çok sevdiğimi. Ben çok özledim senin guluceklerini...