"Korkutucu olan ölüm değildir,
korkunç ve karanlık olan
yasamanın bir anlam tasımadığını fark etmektir
O andan sonra
ne yaşamak erdemdir
ne de ölmek bir kayıp."
"İnsanlar bir seyleri kaybedince değiştiğini söyler
Oysa insan değismez.
Sadece daha önce görmezden geldiği gerçeği görmeye başlar.
Ben sevgiye inanıyordum.
çünkü henüz onun ne kadar kolay yok olduğunu bilmiyordum."