Debra

Dedim ki: “Usta, bunca ilenmelerine yol açan acının kaynağı ne?” Yanıt verdi: “Kısaca söyleyeyim dinle. Bunların ölmek umutları kalmadı, öyle aşağılık ki karanlık yaşamları kıskanırlar başka her yazgıyı."
Reklam
Dedim ki: “Usta bu duyduklarım ne? Acıya yenik düşen bu insanlar kim?” Dedi ki: “Bu rezil durumdakiler kötülük de, iyilik de yapmadan yaşamış olanların ruhları."
Burada her türlü korkuyu bırakmalı, ödlekliğin kökünü kazımalı.
Buradan gidilir acılar kentine, buradan gidilir bitmek bilmeyen acıya, buradan gidilir yitmiş insanlar arasına.
İnsan yalnızca başkalarına zarar verecek şeylerden korkmalı; bunun dışında korkuya yer olmamalı
Reklam