kedyy

kedyy
@Debutades
☆☆
Yasama tutunmak yapamasamda
Okuyoruz
19 Kasım 2007
126 okur puanı
Ağustos 2023 tarihinde katıldı
Bunun bir oyun olmadığını hemen anlamıştı. Ağlamak hep gerçekti.
Reklam
Sadece bir gölge olmak iyi bir histi. Gölgelerle alay edilmezdi; ne kadar aptal olurlarsa olsunlar.
Buna dissosiyatif füg, yani kaçış deniyor; bir tür kendi kimliğinden kaçma. İnsanlar travmatik bir olaydan sonra başka bir kimliğe kaçarlar. Kişisel çevrelerini terk ederler. Bu arada kendilerine başka bir kişilik verirler ve bu kişi olduklarından sağlam bir şekilde emindirler.
"Acı...." "... tek gerçek duygudur."
Ben değil sen unuttun mu?
"Ama bana ihtiyacın olduğunda her zaman yanında olacağıma dair sana söz verdim, unuttun mu?"