Benim için eğitim sistemimiz, üniversite mezunu bir gencin asgari ücretin altında paraya çalışmamak için çabaladığını gördüğüm gün bitti . Sınıfın salağı olarak nitelendirilen, sınavdan kalıp dalga konusu olmasın diye yardım ettiğim çocuk, bu gün üniversite mezunu arkadaşı asgari ücretin altında paraya çalışıp dalga konusu olmasın diye yardım ediyor. Sistemin neresinden tutması gerektiğini bilemiyor insan .