Insanların sürekli bilinmeyi istemeleri çok tuhaf ,
Mesela gerçekte kitap okumayanlar her zaman okuyormuş gibi fotograf çekinip öyle bilinmek isterler,
Veya gezmeyenler,gezme imkanı olmasa bile sürekli geziyormuş gibi,
En mutsuz oldukları zamanlarda en mutluymuş gibi çekinip devamlı mutluymuş gibi,
Hayattan hiç tat almadığı, en mutsuz olduğu zamanlarda dışarı çıkıp,görünürde iyi bir gün geçirip bunu sürekli yapıyormuş gibi,
(Insanlar, sanırım her şeye rağmen ayakta durabildiğinin bilinmesine ihtiyaç duyuyor .)