Defne Sevinç

Defne Sevinç
@Defnehatun
Aeden'ı okumayı ertelenmiş olmanın hüznü içerisindeyim. Şu an okuyorum ve herkesin kesinlikle okuması gereken bir kitap. içinde bulunduğumuz bu gezegenin ölümünü kendi ellerimizle getirdiğimizin farkına vardırıyor. Sizi uyandırıyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Elbet bir gün dedin... O gün geldi, sen yoktun
Sen gelsen bahar bahçe olurdu her yanım....
Belki yarın yalın ayak gelmek zorunda kalırsın sokağıma...
... tutarsız bir yaratık olan insanoğlu belki de satranç oyuncuları misali, oyunun sonunu değil, oyun süreci ve o sürede yaşadıklarını seviyordur. Yer altından notlar Dostoyevski