-İnsan öylesine yürür mü?
-İnsan aslında öylesine çok yürümeli. Hep bir yerlere gitmek için yürümemeli. Yürümenin de tadına varmalı. İnsan asıl kendine yürümeli. Bedeni nereye giderse oraya gitmeli ayakları.
Benim en güzel mesleğimdir seni sevmek
Balkonda
Kendiliğinden sönmüş bir sigaranın yanında buldular beni
Sevin hatırına uçarken kuşlar
Hem üşenmiş Hem vakti geçmiş göç mevsimin
Dudaklarından aşağı süzülüyordu yar üstüne yar sevmek
Alnında vedaya hazırlanmış bir perde
ben sadece seni sevmeyi çok iyi bildim
Uykumu sallandırırken darağacında
Başrolde bir tüfek
Sekerek bir yenilgiden diğerine zafer zannedilen
Üstelik uzaklarda yaşarken