Gülcan

Gülcan
@Defte
-İnsan öylesine yürür mü? -İnsan aslında öylesine çok yürümeli. Hep bir yerlere gitmek için yürümemeli. Yürümenin de tadına varmalı. İnsan asıl kendine yürümeli. Bedeni nereye giderse oraya gitmeli ayakları.
Reklam
Senin saçlarını fotoğraflarda taradım. Kursağımda benimle kendim arasında geçen bir mesele kaldı.
Benim en güzel mesleğimdir seni sevmek Balkonda Kendiliğinden sönmüş bir sigaranın yanında buldular beni Sevin hatırına uçarken kuşlar Hem üşenmiş Hem vakti geçmiş göç mevsimin Dudaklarından aşağı süzülüyordu yar üstüne yar sevmek Alnında vedaya hazırlanmış bir perde
ben sadece seni sevmeyi çok iyi bildim Uykumu sallandırırken darağacında Başrolde bir tüfek Sekerek bir yenilgiden diğerine zafer zannedilen Üstelik uzaklarda yaşarken
Reklam