Abi ilk başta ASLA ama ASLA kitabın son 3 sayfasını okumayın onun dışında ne isterseniz yapın. Ben bazen çok sevdiğim ve bağlandığım kitaplarda kötü sonlu bitmesi durumunda kendimi çok üzmemek için sonunu fln okurum ya da devam edecek diye mi bitiyor en azından görmeye çalışırım bu yüzden eğer okumak istiyorsanız hiç korkunuz, kuşkunuz olmasın OKUYUN ikinci kitap da zaten çıkacak
Gelelim spoilerlı kısmaaa
Kitap bitince ben bi OHA YUH ÇÜŞ diyerek bağırmaya başladım. Çok fazla hatta neredeyse hiç ters köşelere düşen birisi değilim ama bu ne yaaa cidden bu neeeee
Kitabı çok beğenmemiştim ve bunun en büyük sebeplerinden biri de kurgu içinde bazı şeylerin çok tekrara düşüyor gibi oluşuydu işte inci uyanıyordu süslenip püsleniyor, kılıçla eğleniyor, şirkete gidiyor, ailesel sorunlarla uğraşıyor arada bi arslan ile yazışıyor sonra kılıç’ın kıskançlıklarını dinliyor tam bir şey yaşayacaklarken de bir şey oluyor ve başa dönüyorlardı amaaa o sonu bence her şeyin gidişatını değiştirdi
çok monoton gittiğini düşündüğüm kitap eğer o sonu 2. Kitapta iyi devam ettirebilir ve kaldırabilirse bence seri gerçekten çok başarılı bir kurgu olacak
Ceren MelekKırık İnci