Berişş

Bu hayatta tek inandığım şey verilen emeklerin hiçbir zaman boşuna olmadığı ve mutlaka bir karşılığının olmasıydı. Hayatımda bir çok defa herkes gibi hayal kırıklığı yaşadım ve yoluma baktım Yaşadım , yoluma baktım.. Fakat hiçbir zaman bu duygularımı yitirdiğimi hissetmemiştim. Böyle nasıl desem öyle bir şey ki Ne kadınsın ne erkek Cinsiyetsiz bir birey düşün Arafta kalmış bir insan düşün Yolunu şaşırmış birini düşün...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"İnsan umursamadığı herseyin galibidir"
B12 'nin zirvesini yaşarken bile yanınızdan hiç ayrılmayan dostlarınızı unutmayın =)