Bu hayatta tek inandığım şey verilen emeklerin hiçbir zaman boşuna olmadığı ve mutlaka bir karşılığının olmasıydı.
Hayatımda bir çok defa herkes gibi hayal kırıklığı yaşadım ve yoluma baktım
Yaşadım , yoluma baktım..
Fakat hiçbir zaman bu duygularımı yitirdiğimi hissetmemiştim.
Böyle nasıl desem öyle bir şey ki
Ne kadınsın ne erkek
Cinsiyetsiz bir birey düşün
Arafta kalmış bir insan düşün
Yolunu şaşırmış birini düşün...