Sadiş ergin

Sadiş ergin
@Delalsadiye
"" "'Kimler kimler ölmedi ki sen gittikten sonra. Keyarüstemi bile öldü, hakkın rahmeti üstüne olsun dedik. . Buruşturup çöpe attılar bizi gittiğin gün, boğazımıza kınnap bağladılar Lokman. . Hatırla Cizre' de / Nusaybin ' de.. Unutma' '' '' ''
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dünyaya inanmış bir yüzü üzgün üzgün anlattım sana.Dedim belki de bir yere üzgün üzgün bakmaktır dünya. . #seyyidxan 🌱