DELAL

DELAL
Kankam @hayal_4
"Ölümü ne güzel tasvirlemiş cahit sıtkı; ''Bir kere misafire çıkmış adın...istesen de gideceksin, istemesen de..''
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hedefsiz insan rotasız gemiye benzer Güzel bir insanın bana öğüdü @ahmet_oktay_suleymanoglu
Her Zevki Sefa Bir Anlıktır. Nefret ve Kinin Ertesi Pişmanlıktır. Her Canlıya Vardır Ölüm; İnsan Ölür Ama Asıl Ölmeyen İnsanlıktır.
Başına gelen her kötü olayın içinde Bir hayır olduğunu göreceksin. .
Bizde ise ....
"Öğrendim ki insan kendi hayatından endişe ettiği için değil, içinde sevgi olduğu için yaşar."