Aşık oldumm

Aşık oldumm
@Delilar_iyidir
profilinde yazdığın gıcıklar kim lan sen benimsin hala anlamadın mı? N`
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
çabuk geliyosun hadi bekliyorum N`
o benim olsun ki zaten olucak dünyalar sizin N`
seviyorum lan seni N`