Meliss

Meliss
@Delirdimben17
⁷⁷⁷ 𝚂𝚒 𝚝𝚒𝚎𝚗𝚎 𝚚𝚞𝚎 𝚜𝚎𝚛, 𝚜𝚎𝚛𝚊́.
Okuyoruzkardesimneisi
Van / hemşehrilerimi dm bekliyorum
52 okur puanı
Ocak 2026 tarihinde katıldı
Güzel olmuş muu?
Ev değil, cehennemin yeryüzündeki bir parçasıydı sanki. Duvarların arasına sıkışmış öfke, her köşede yankılanan bağırışlarla nefes alıyordu. Aynı odada birileri ağlıyor, o hıçkırıklar karanlığın içinde kaybolup yeniden geri dönüyordu. Ayağım dayanılmaz bir acıyla sızlıyordu; sıcak kanın yere süzüldüğünü hissedebiliyordum. Ama yerde kalamazdım. Kalkmalıydım.Koltuğun kenarına tutunup doğrulmaya çalıştım. Parmaklarım kumaşı sıkıca kavradı, bütün gücümü topladım. Bir anlığına başaracağımı sandım. Sonra dizlerim titredi ve yeniden yenildim. Acı, bedenimin her yerine yayıldı Tam o sırada küçük kız yanıma yaklaştı. Yüzü karanlığın içinde tam seçilmiyordu; yalnızca gözlerinde korkuyla karışık bir masumiyet vardı. Sessizce elimi tuttu. O küçücük avuçların sıcaklığı, o soğuk odada unutulmuş bir insanlık kırıntısı gibiydi. Abla, iyi misin? diye fısıldadı. Bir an durdum. Hayatım boyunca birçok söz işitmiştim; suçlamalar, bağırışlar, kırıcı cümleler... Ama ilk defa biri bana gerçekten iyi olup olmadığımı soruyordu. O soru, yaralarımdan daha derine dokunmuştu. Gözlerimi kaçırarak hafifçe gülümsedim. İyiyim, ablacım, dedim. Ama o, sözlerime değil ayağıma bakıyordu. Kanı görmüştü. Abla, ayağın kanıyor. Sesindeki endişe öylesine gerçekti ki, içimde unuttuğumu sandığım bir şey sızladı. Bu sadece küçük bir yara, dedim yavaşça. Sen şimdi buradan gitmelisin. Çünkü bazı insanlar kendi yaralarını taşımaya alışırdı. Fakat bir çocuğun masumiyetinin de o karanlıkta yaralanmasına izin veremezdim. O gitmeliydi. Ben ise o cehennemin ortasında, kırılmış olsam da ayakta kalmanın bir yolunu bulmalıydım.
Meliss
Ohaa muhekkmmelll lan 👏🏼🤌🏼
Reklam
Öyle birini sevin ki,
ÖYLE BİRİNİ SEVİN Kİ, sizi yeri geldiğinde olgun ve mağrur bir kadın, yeri geldiğinde minik bir kız çocuğu gibi hissettirsin. Öyle birini sevin ki, Ay, ben hiç kıskançlığa, maçoluga gelemem! demelerinizi size bir bir yedirsin. Öyle birini sevin ki, sahiplenmeyi ve sahiplenilmeyi damarlarınızda hissettirsin. O varken bana bir şeycikler olmaz,dedirtsin. Öyle birini sevin ki, hiç affedemeyeceklerinizi size affettirsin ve o çok böbürlendiğiniz ketumluğunuzdan ödün verdirsin. Öyle birini sevin ki, kaybetmekten korkma hissini size öğretsin. Öyle birini sevin ki, size sizi hep güzel ve özel hissettirsin ve yanınızdayken bile sizi özlesin. Öyle birini sevin ki, Instagram'da gereksiz kızları takip etmesin ve mümkünse sürekli WhatsApp'ta çevrimiçi görünmesin. Öyle birini sevin ki, bazen su katılmamış bir öküz olduguna inansanız bile yanınızdan hiç gitmesin.
Meliss
Mükemmelsin aşkım ve ins hepppppimizin karsisina söyle biri çıkar amin amin amin
Bugün bacılarımla zabahlayacagizzzzz... Var mı bizle zabahliyacak olan...
1000Kitap
His isimli okura yanıt verildi
Meliss
Prenses 27 Kdkdkkdkd
Bugün bacılarımla zabahlayacagizzzzz... Var mı bizle zabahliyacak olan...
1000Kitap
His isimli okura yanıt verildi
Meliss
Prenses 27 Konum at bebiş birazdan ordayim xnxndj