M

Namuslu olmak sizi diğer insanlardan üstün yapmaz, övünme hakkını vermez, zaten herkes yaşadığı sürece namuslu olmak zorundadır.
Reklam
Önce biraz ağladılar, ama alıştılar şimdi. Aşağılık insanoğlu her şeye alışır!
Ama ben bu kadar acıyı, sennde başkalarına benzeyesin diye çekmedim.
Mehmet Uzun
"Zaman kötüydü, devran namertti, feleğin çarkı haindi."
O, bir arşıncık yerde ömrü boyunca, binlerce yıl, kıyamete kadar ayakta dursa, yine de öyle bir yaşayış, o anda ölmekten daha iyidir. Yeter ki yaşasın! Yalnız yaşasın ve yaşasın! Nasıl olursa olsun yalnız yaşasın. Ne yaman bir gerçek!..Aman tanrım ne yaman bir gerçek!.. İnsan ne alçak bir yaratıkmış...
Reklam