Sırf gösteriş adına kendini birine göstermek adına,benim veya başkalarının yazdıklarını okumadan, emeğine değer vermeden beğenip geçiyorlar ve böyle insanlardan nefret ediyorum..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Nasıl anlamak istiyorsanız öyle anlayın, ben artık kırılırsınız diye bir şeyi kırk şekil anlatmaktan, hep alttan almaktan, uzaklaşırsınız diye söyleyeceklerimi saklamaktan yoruldum. İyi olacaksa, eksilen benden değil, artık sizden olsun. Ben elimi taşın altına koymaktan yoruldum.
"Traş olmayacam. Bir sigara yakacam, üstüne demli bir çay içeceğim.
Haa… bak, Rodrigez’in o ünlü gitar konçertosunu dinlemek isterim.
Urganı kendim boynuma geçireceğim. Sonra dönüp beni seyredenlere sesleneceğim.
Ölen bedenimdir, düşüncem yaşıyacak’’ diyeceğim."