Dem1rbey

Dem1rbey
@Dem1rbey
Bir garip Özel Harekatçı
Bütün KADINLARIMIZIN gününü kutlarım. Herşeyin en güzeline ve herşeyin en iyisine layıksınız..
İnsan ve Duygular
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sırf seviyorum diye ne kimsenin sizi ezmesine, ne de bencilliğine göz yumup alttan almak zorunda değilsiniz. Bu hayatta hiçbir şeyden memnun olmayan insanları mutlu etmeye de gelmediniz. Sevgi suistimale gelmez, aklınızda bulunsun.
İnsan ve Duygular
Söyle insanoğlu ne zaman bitecek KADINLARIMIZIN çilesi?
1000Kitap
Gelin bu sefer sizlere farklılık gelen bişey yapalım 8 Mart'da KADINLARIMIZA çiçek yerine ADALET verelim ne dersiniz?
1000Kitap
Hiç kimsenin Kadınlarımıza el kaldırmaya hakkı yoktur.. Söyleyeceklerim çokda, Neysee
1000Kitap