Demane♤

Demane♤
@Demane45
Keşke dedeler ölümsüz olsa..
Kurtulmalıyım. Ömrümün kaçta kaçını harcadığını bilmediğim bu yüklerden kurtulmalıyım. Sıyırıp etlerimi taktıkları kancalardan, dindirmeliyim sızılarımı. İyileşmeliyim. Hastalıklı ilişkilerin bıraktığı izlerden arınmalıyım belki de. Kaşıyarak kazıdığım yaralarda yuva yapmış leş artıklardan. Uzaklaşmalıyım. Ne varsa istila eden bit pazarına dönmüş beynimi, satmalıyım. Kısasa kısas evresi olmalı hayatımın. Gidenlerin ödettiği bedellerin kesilmemiş faturalarını yakmalıyım. Ve tüm bunlardan sonra sevmeliyim kendimi. En çok beni. Aynada kırılan yüzümü toplarken ulaşmalıyım kalbimin parçalarına. Çatlaklar iyidir. Toprağı sağlamsa, çiçek bile yeşerir aralarında...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sanki çok ömrümüz varmış gibi beklemeyi öğretiyor hayat bize. The pianist
Bu hayatta gerçekten istediğin bir şey için çok çalışmalısın. Şimdi sessiz ol, piyango çekilişini açıklıyorlar!
Tristan Fiedleholtzen'in Öğretisi -Homer Simpson·Kitabı okudu
"Hayata yeni bir kural koyalım mı?...Şöyle olsun: Daima gerektiğinden biraz daha nazik olmaya çalış."
Sayfa 318·Kitabı okudu