“Belki kaybedeceğim ama savaşırken kaybedeceğim.” demişti.
Yaşamak için çok mücadele etti, çok direndi.Güzel kalbi ve gülüşü ile hep aklımızda kalacak.Gittiğin yerde gülücükler saç.Seni hiç unutmayacağız Rabbim acılı ailene sevenlerine sabırlar versin inşallah melek 😢 #neslicantay
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
. . . SEVGİLİM YOK . . .
DiyorLarki Niye SevgiLi Yapmıyorsun ,
SevgiLi Yapmak Çokmu Zor . .
Sadece 5 DakikaLık İş Ama Seveni BuLmak ÖmürLük İş . .
Çık GönüL EğLendir Oda Bizde Yok ,
Çünkü Kimsenin GururuyLa ,
Oynayacak Kadar Düşmedik . . . !