Daha önceleri Dergah dergisinde öykülerine denk gelmiş ve kitabının çıkmasını beklemiştim. Kendine Dolanan Sarmaşık'ı bu beklentiyle aldım ve büyük bir memnuniyetle de okudum. Karakterlerin çoğunu zihnimde gördüm ve sanki bir yerlerden tanıyormuşum hissine kapıldım. Yazarın atmosfer yaratmadaki samimiyeti övgüye değer. Kesinlikle okunmalı.