Sevmekten vazgeçip gitmek mi gerek
Hayır gitmekten vazgeçip sevmek gerek
Gitmek zor sevmek daha kolay
Hayır sevmek zor bence
Heleki sevilmek daha zor
Sevilmekte sevmekte elimde değil
Birde beklemek var
Beklemek daha zor
Bugünkü konuşmamız zor
En başta yaşamak çok zor
Uzakta olmakta zor
Yaklaşınca konuşmakta zor
Hayat başlı başına zor işte
Evet zordu
Sonra biri çıkıp gelir
Hepsi geçip gider
Gelecek mi peki öyle birisi
İnanıyor musun buna
Evet inanıyorum
Dünyada bir yerde ama
Gelir mi gelmez mi bilmiyorum
Beklemeyi bıraktım artık....
Murat Demir