Murat Demir

Murat Demir
@Demirmurat
Ege üniversitesi işletme
İzmir
2 okur puanı
Ekim 2018 tarihinde katıldı
Ben ve O
Sevmekten vazgeçip gitmek mi gerek Hayır gitmekten vazgeçip sevmek gerek Gitmek zor sevmek daha kolay Hayır sevmek zor bence Heleki sevilmek daha zor Sevilmekte sevmekte elimde değil Birde beklemek var Beklemek daha zor Bugünkü konuşmamız zor En başta yaşamak çok zor Uzakta olmakta zor Yaklaşınca konuşmakta zor Hayat başlı başına zor işte Evet zordu Sonra biri çıkıp gelir Hepsi geçip gider Gelecek mi peki öyle birisi İnanıyor musun buna Evet inanıyorum Dünyada bir yerde ama Gelir mi gelmez mi bilmiyorum Beklemeyi bıraktım artık.... Murat Demir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yılda birkere varlığının sadece kırkta birini hissettirsen zengin olurum ve onunla sonsuza kadar yaşayabilirim… Murat Demir.
Çok
Çok sevdim Çok değer verdim Çok üzüldüm Çok ağladım Çok özledim Çok uykusuz kaldım Niçin kim için Şimdi Çok güçlüyüm Çok dayanıklıyım Çok alışığım Çok umursamazım Ve çok pişmanım Keşke en başta Neyse... Murat Demir
Saat gece Olmayan bir sevgilinin Olacakmış gibi bir acının Uykusuzluğunu çekiyorum Hiç sarılmayan kolları arasında Murat Demir
Sakın durma sonbaharda İnanmayan yapraklar yere düşer Niçin ağlar şu bulutlar Arkana dönüp bakma Nasılsa geçer bu mevsimler Murat Demir