Güzel bir eleştiri ile bütünleşmiş muhteşem bir kitap yapılan haksızca tutumlara insanların yapılan hatalar için ortada her zaman bir suçlu göstermeye meyilli olduğunu gösteriyor bence tavsiye ederim.
" Biz insanlar, sınırlarımızı bilmeden kendi aklımızı beğeniyoruz, ögrenmiyoruz, akillanmiyoruz. Her şeyi anladığıniz zamanda genellikle iş işten geçmiş oluyor."