Toplumum acı durumlarını en güzel şekilde kaleme alan yine bir livaneli. Harika bir kitap kitabın içinde kaybolmamak, yaşananları içinde hissetmemek münkün değil.
'' Çünkü diyor, hem iyiliği hem kötülüğü barındırır, aynen insan gibi. Her insanın içinde iyi ve kötü, yan yana durur. Hangisini beslersen o galip gelir. ''