Ahmet Deniz

Ahmet Deniz
@Deniz601
Bizler ; Elindeki Sigaradan Daha Çok Yanmış İnsanlarız . . ! Unutma Kardeş ; Acısı Çok Olanın , Gülüşü Güzel Olur . . !
#Özlemeyi #iyi #bilirim #ama #özlenmek #nasıl #bir #duygu #hiç #yaśamadım 😒
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sen artık benim en sevdiğim manzara değil, Herkesin izleyebileceği bir kıyısın.!!!!
"Neden bizim gibi özlemiyorlar ? Onların şehrinde gece yok mu "?
İçine içine işler ya... Sesi.. Gülüşü.. Bakışı.. Ve sen hepsini tek tek ÖZLERSİN... Öyle bir şey işte... 😔💔😔