Ahmet Deniz

Ahmet Deniz
@Deniz601
Bizler ; Elindeki Sigaradan Daha Çok Yanmış İnsanlarız . . ! Unutma Kardeş ; Acısı Çok Olanın , Gülüşü Güzel Olur . . !
İnsanın içinde bir özlenen varsa, mevsim ne olursa olsun üşürsün.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sarılabilsek söner mi içimdeki bu özlem.
Dilimi tuttum da yüreğim durmadı be mübarek. Özlüyorum işte.
İsteyen yolunu bulur istemeyen bahenesi. Hazır olur
Hayat karşılıklıdır. Karşılık almadığın ınsandan. Umut bekleme