#GAMZELİM#

#GAMZELİM#
@Deniz_47
Yüreğimiz kıymet bilene emanet.... Susuyorsak bizim de kendimize göre bir nedenimiz var.
Dünya kirleniyor dostum.
Reklam
Bundan otuz yıl sonra ‘neden yapmadım ki?’ diyerek pişman olmamanız için, yapmak istediğiniz şeyi gerçekleştirin. ‘Neden yaptım ki?’ demenin vereceği pişmanlık daha tatmin edici olacaktır...
Bazen, içinde fırtınalar koparken, dilinde sessizlik hakimdir. İşte bunu kabul edebildiğiniz şeydir sabır
Bugün efkârdayım çok dardayım, Ruhum sıkkın bedenim zorda, Alır mı bir sayfa aklımdakileri, Anlatmayla biter mi dilekler? Soğuk bedenin nemli yüzü, Kırışıklara aldırma sen, Her birinin var bir anısı, Her çizginin bir acısı. İşte geldik gidiyoruz, Hesapsız bir boş düzenden. Sorgulama zamanı geldi, Geldi dediysem geçtiğine isyanım, Ya anlamadık ya da hep zorda kaldık, Dedim ya hep zorda kaldık…