#GAMZELİM#

#GAMZELİM#
@Deniz_47
Yüreğimiz kıymet bilene emanet.... Susuyorsak bizim de kendimize göre bir nedenimiz var.
İnsan kısa cümleler kuruyorsa, uzun yorgunlukları var demektir.
Reklam
Çok güzel olmayabilirsin, zengin de olmayabilirsin, mükemmel biri de olmayabilirsin, ama yürekli bir eşin, fedakâr bir annen, büyük bir kalbin, temiz bir vicdanın varsa, ömür boyu huzur seninledir.
Hayatta daima gerçekleri savun! Takdir eden olmasa bile, vicdanına hesap vermekten kurtulursun.
Sadece derin sularda boğulmaz insan. Bazen bir söz boğar,Bazen susmak boğar,bazen yanlızlık...
Hayat öyle lanet bir şey ki; sustuğunda konuşmadın diye pişman eder, konuştuğunda ise susmadığın için kahreder.