#GAMZELİM#

#GAMZELİM#
@Deniz_47
Yüreğimiz kıymet bilene emanet.... Susuyorsak bizim de kendimize göre bir nedenimiz var.
Biri gelir biri gider diyenler kalbiniz taksi olmuş hayırlı işler.
Reklam
Toprak gibi sessiz olduğum an bil ki; şimşek gibi gökte gürlüyor feryadım.
Evet kelimeler biter bazen ne diyeceğini bilemezsin.Ve susarsın o suskunluk herşeyi anlatır aslında….
Kafam cam kırıklarıyla dolu doktor. Bu nedenle beynimin her hareketinde düşüncelerim acıyor.
İki şeyin elden gitmeden değerini takdir etmek zordur; sağlık ve gençlik.
Reklam