Deniz

Deniz
@Deniz_ss
Hatıran bütün pencerelerin baktığı yol... Bir yolcuyum kalbinde, Hatırım dursun... _______
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kime sorsan; Önemli olan insanın iç güzelliği der. Ama insanoğlu işte, dışını beğenmediği birinin içini merak etmez... Dış güzellik te önemli 🙄
1000Kitap
Ö. ÖZER isimli okura yanıt verildi
Deniz
Bu konu çok göreceli geniş açıdan bakarsak irdeleyeck çok konu var kendini bilen her insan güzeldir diyelim ..
Karıkoca birlikte tatile çıkarlar. Gittikleri yerde kamp kurarlar. Tatillerinin ikinci gününün akşamı güzel bir yemek yiyip uykuya dalarlar. Birkaç saat sonra kadın uyanır ve kocasını da uyandırır. Adam uyku sersemidir; Güzel bir rüyadan uyandırıldığı için de biraz kızgındır: ''Ne oldu? Ne istiyorsun?'' diye sorar. ''Yukarıya bak ve bana ne gördüğünü söyle. '' Adam gökyüzüne bakar ve yanıtlar: -Bunun için mi uyandırdın beni? Baktım işte. Bir sürü yıldız görüyorum ışıl ışıl parlayan milyonlarca yıldız. Karısı tekrar sorar. Peki ,bu sana neyi gösteriyor? Artık iyice uykusu kaçan adam biraz düşünür ve yanıtlar: -Teolojik olarak Allah'ın kudretini ve kendi acizliğimi görüyorum. -Felsefi olarak, evrenin sonsuzluğunu ve onun karşısındaki önemsizliğimizi görüyorum. -Astronomik olarak galaksilerin , yıldızların , gezegenlerin varlığını görüyorum. -Yıldızların konumuna bakarak saatin 3 olduğunu görüyorum. -Meteorolojik olarak da bugün havanın çok güzel olacağını görüyorum. Niye sordun bunu bana? Sana neyi gösteriyor? -Necati , çadırımızı çalmışlar! 😳😊
1000Kitap
MUTSUZ GECE isimli okura yanıt verildi
Deniz
Önemli değil bende biraz başından sonra sonunu okudum relaks🙄😊
Bir adam çok sevdiği kadına şiirler yazıyordu. Sonra o kadın ansızın onu terk etti. Adam kadının ardından şiirler yazmaya devam etti. Daha çok yazdı. Ve günün birinde çok ünlü bir şair oldu. ... Yıllar sonra kadının yaşadığı kente gitti ve büyük bir şiir dinletisi sundu. Dinleti bittiğinde uğruna şiirler yazılan kadın kolunda kocası ile çıkışa geldi ve adama “merhaba” dedi. Adam ona sıradan bir insana bakar gibi baktı. Kadın, “beni tanımadın mı” dedi. Adam, “hayır tanımadım” dedi. Nasıl tanımazsın! Uğruna şiirler yazdığın kadınım ben; Seni şair yapan kadın... Adam kadının gözlerine baktı ve şöyle dedi. “Kerâmet sende olsaydı, o koluna taktığın adam da şair olurdu..."
Deniz
 Pablo Neruda