Deniz YEŞİL

Deniz YEŞİL
@Denizysll
Benim için güneş doğmasa da olur ben karanlıktan yanayım.
Öyle bir kul hakkım var ki benden alınan;Allah'ım yarına bırakır belki ama yanına bırakmaz asla! En büyük bedduam Allah'a havale etmek olur.Şüphesiz ki Allah'ın adaleti en güzelidir,çok şükür.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Dünyalar kadar merhamete sahibim fakat ömrüm boyunca affetmeyeceğim insanlar var...💫🕊
Kırıntıya hürmeti olmayan, ne bilsin kuşun kalbini...💫
Rast gelirsek birgün öyle kırgın bakacağım ki sana ...💫
İncinmiş olanın ahı, nereye gitse bulur sahibini...💦