Kimileri inandığında var olur, kimileri de kendine bile inanmadan yaşar bitirir bu hayatı.
İnanarak yaşayanlardanım.
Ve kalbine güvenenlerdenim. Bilirim ki Allah beni yarı yolda bırakmaz, istediğim bir şey olmadığında da yolda kaldığımı düşünmem.
Derim ki ; daha güzel bir yol çıkacak önüme...
İnanmıştım bir kere inanmak gibisi yok.
Söz uzar illaki bir şeyler yarım kalır.
Yıllar da biter yollar da...
Bizde biteriz tabi.
Güzel bitmek dileğiyle, hayırlı sonlarınız olsun ve mutlaka o eşsiz kalbiniz merhametle dolsun.
Ne güzeldir ki bir insana sevgiyle bakmak.
Ne güzel şeydir ki kalbi göğe sığdırmak...
KALBİMİN HİSSET ÇÜNKÜ ARAMIZDA MESAFE YOK...😇💫
Kendine bir cümle seç. ( Ahmet Batman )🖤