D

D
Yeterince deh dersek hayalimizdeki yere varabiliriz!..
Bitti o şiir Başka mısra gerekmez.. Cahit Zarifoğlu Bitti bu yıl, Başka acı gerekmez...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Kalbinde çözülmeden kalan her şey için sabırlı ol. Soruların kendisini sevmeye çalış; kilitli odalar veya yabancı lisanlarda yazılmış kitaplar gibi. Cevapları şimdi arama. Şu anda cevaplar sana verilemez; çünkü sen henüz onlarla yaşayamazsın. Bu, her şeyi yaşama meselesidir. Şu anda soruyu yaşaman gerekiyor. Belki daha ileride, farkına bile varmadan, günün birinde kendini cevabı yaşarken bulacaksın.” Rainer M. Rilke
Kimse vazgecilmez değildir, sadece bazıları biraz daha geç unutulur!..
Hayat işte. Evde hayal kuruyor, sonra sokağa çıkıyor ve hepsini tek tek gömüyorsun bir yerlere. Hayatın, aklındaki ile alakası yok. Melisa Kesmez
Şairin dediği gibi: Ehline denk gelmeyen her şey ziyan olur. Can da..inci de mercan da!..💫