kırçiçeği

kırçiçeği
@Derinbedia
KİTAP OKUMAK CAHİLLİĞE ZARARLIDIR
Acil ilk yardım afad yönetimi
Ön lisans
164 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
En uzun ,en çaresiz geçeni düşün. Sabah olmadımı?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hangi ümide sarılsam elimde kalıyor, neyi sevsem ölüyor.
"Ait olduğu yerde atar insanın yüreği. Kimi vakit anne sıcağı, Kimi vakit yar göğsü..."
"İnsan birini sevme felaketine uğradı mı esir gibi bir şey oluyor."
O vakit,sadece gözlerim ağlamıştı.Bu gece gönlüm ağlıyor.