kırçiçeği

kırçiçeği
@Derinbedia
KİTAP OKUMAK CAHİLLİĞE ZARARLIDIR
Acil ilk yardım afad yönetimi
Ön lisans
164 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Şimdiye kadar okuduğum kitaplar arasında tekrar tekrar okumak istediğim kitaplar. 1) Victor Hugo:Notre Dame'ın kamburu 2)Jack London: Martın eden 3)Dostoyevski: suç ve ceza 4)Ahmet Hamdi Tanpınar:saatleri ayarlama enstitüsü 5) John steinbeck:fareler ve insanlar 6) Sabahattin Ali:Kürk mantolu Madonna 7) Sabahattin Ali: İçimizdeki şeytan 8)Stefan zweıg:Satranç 9)chrısty Brown:Sol ayağım 10)Orhan Pamuk: kırmızı saçlı kadın
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu kadar güzel bir gökyüzü altında, nasıl bu kadar kötü insan yaşayabiliyordu.
..."Biliniz ki yanlış insana karşı duyulan Sevgi çabuk unuttulur."
"Fakat mutluluk ve neşe insanı nasıl güzelleştiriyor!"
İnsa sevdiğini unutur ama sevilmedigini asla.