“Tanrı, nefret dolu bir Tanrı’dır. Tanrı iyi olsaydı, kötülüğün dünyada ne işi olurdu? Acı, nefret, açgözlülük ve savaşlar neden var? Hiç mantıklı değil. Fakat eğer Tanrı nefret doluysa dünyada iyilik neden var, diye sorabilirsin. Aşk, umut ve zevk neden var? Kabul edelim. İyi, kötü tarafından ezilmek için vardır. İyinin yadsınamaz varlığı kötünün ortaya çıkmasını sağlar. Bu yüzden, Tanrı kötüdür. Kaç tane geçmiş ya da gelecek varlığın olursa olsun, tümü acı, ıstırap, hastalık ve ölüm tarafından delik deşik edilecek. Görüyorsun Brian, Tanrı seni sevmiyor. Tanrı seni küçümsüyor.
Yani hiç umut yok.”