fıиdıcαк

İmam Şafii diyor ki; "Kimi değerinin üstünde yücelttiysem, o ölçüde beni kıymetten düşürdü."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir insanın görüşleri değişebilir ama yüreği aynı kalır. Dostoyevski
Bi hayIi kırgınım. Kime oIduğunu, neden oIduğunu biImeden. BeIki hayata, beIki kendime, beIkide diIimden düşmeyen keşke’Iere . Can Yücel
Franz Kafka der ki: “Öyle bir zaman olur ki, odada yalnızken bile yok oluverir insan. Bunun nedenleri çoktur. Kişi yaşarken bile ölebilir.”
"Hakikati buldum" değil, "Bir hakikat buldum" deyin. "Ruhun yolunu buldum" demeyin. "Kendi yolumda yürürken ruhla karşılaştım" deyin. Halil Cibran