İnsanın başkalarına faydası dokunmadan kendi kendisine olmalıymış, kendisiyle yüzleşmeli her adımında..kendini bulmalıymış..
insan hiç kendi kendine çarpar mı? Çarparmış..
Hem de defalarca..
Önce kendini, derdini, yaralarını bilmeli, duymalı, anlamalıymış..