Derya

Derya
@Derya124
"İnsanın huzuru dışarıda degil, içindedir. +Nasıl yani? Sıradan bir insan iyiyi, kötüyü dışarıdan bekler.Düşünen bir insan ise kendinde bulur." -Anton Çehov