Aşk aldatıcı bir duygudur. İhtiyaçtan doğar ve sanaldır. Mantığı yoktur, o yüzden verdiği keyifler geçicidir. Aşkın grafiği sürekli yukarılara çıkmaz. O kadar yanıltıcıdır ki zorluklarla beslenir, zorluklar çekip gittikten sonra kavuşur kavuşmaz aşk biter. Kişiler bir süre daha kendilerini kandırmayı sürdürürler. Aşkın delik deşik olduğunu anladıklarındaysa yumruk yemiş gibi olurlar. Mutsuzluk böyle başlar.
Herhangi bir nedenle elinde güç olan kişi, yanındakileri ürküterek, baskı yaparak yalan söylemeye mecbur ediyorsa yalanı söyleyen mi hatalıdır, söyleten mi?