DESTİNA

DESTİNA
@DestinAaaaaaaa
"Neden"lerin içinde kaybolan benden"ler..."
"Herkes her şeyin farkında ve kimse hiçbir şeyi yanlışlıkla yapmadı..." (Şahsiyet)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Yeniden başlamaktan korkma. Bu sefer sıfırdan değil, tecrübelerinden başlıyorsun..” (Esaretin Bedeli)
"Ne diye benim ruhumun ahengini bozdun?" Sabahattin Ali
ᶻᵒʳ ᵒˡᵃⁿ ʰᵉʳ şᵉʸⁱⁿ ˢᵒⁿᵘ çᵒᵏ ᵍüᶻᵉˡᵈⁱʳ.. ᵀıᵖᵏı ʸᵃşᵃᵐıⁿ ˢᵒⁿᵘⁿᵈᵃ ᵒˡᵃᶜᵃᵏ "öˡüᵐ ᵍⁱᵇⁱ"...