Kuş sesleri dediğimde aklına asla karganın gelmediğini biliyorum .Bu karganın da bir kuş türü olduğunu bilmeyişinden degil ,karga türünün en önemli özelliği olan güzel bir ötüşten mahrum oluşundan elbette .Yüzümü yıkarken acaba diyordum ,acaba türümüzün en önemli özelliklerini taşıyor muyuz ?