"Ama ben gözce bilmiyorum ki...
Sessizce biliyorum, Usulca biliyorum,
Masumca biliyorum... Sahi sarkıntılığa girer mi acaba ayrılırken gözlerimin sana sulanması?
Dökmeye niyetim yok içimi... zor sığdırdım zaten."
Cemal Süreya
Yazdıklarımı yaşadıklarım sanıyorlar. Oysa ben bazen yaşamak, istediklerimi de yazıyorum. Geç kaldıklarım var, gecikenler var, gelmeyecekler var. Gelseler bile, beni bulamayacaklar var. Öyle işte. Nikas Sako